Retur simplu

în doar 3 pași

Returnezi online folosind formularul de retur sau vii cu produsul

în punctul nostru de lucru și primești banii în contul tău bancar*

Returnează online și simplu

folosind formularul de retur

Înainte de a completa formularul de returnare, 

te rugăm să consulți condițiile de retur de mai jos

Ce trebuie să știi

Ca să returnezi produsele vândute de top mobil gsm addict, te rugăm să accesezi și să completezi formularul de retur.

Asigură-te că produsul pe care vrei să îl returnezi îndeplinește condițiile de retur, pe care le găsești în secțiunea alăturată.

Dacă vrei să returnezi mai multe bucăți din același produs este suficient să completezi un singur formular de retur. Dacă vrei să returnezi mai multe produse, diferite, completează câte un formular pentru fiecare dintre acestea.

Pentru returnarea contravalorii produselor în întregime produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, fără să prezinte modificări fizice, lovituri sau zgârieturi).

Returnează simplu și rapid în punctul nostru de lucru, vezi harta.

Punct de lucru

Str. General Vasile Milea nr.8, Ploiești, Prahova
Luni – Vineri, 8:00 – 17:00
Sâmbătă, 10:00 – 12:00
Duminică, închis

Condiții de retur

Produsul  nu este conform cu specificațiile prezentate

Dacă produsul comandat nu este conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru rambursarea integrală a contravalorii. Costurile de retur și de transport pentru produsul returnat, dacă este cazul, sunt suportate de top mobil gsm addict.

Produs nefuncțional sau prezintă deteriorări în primele 24 de ore de la primire.

Dacă produsul primit este nefunctional în primele 24 de ore de la recepția efectivă, ridicarea de la sediul nostru sau recepția la domiciliu prin curier – puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen.

Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorari vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm sa refuzați primirea lor.

Produse ce v-au fost livrate greșit

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul.

Produse defecte în perioada de garanție

Produsele care prezintă defecte în perioada de garanție vor fi prezentate într-un centru de service al producătorului dacă a fost emis pentru ele un Certificat de Garanție din partea producătorului.

Completează online

formularul de retur

Reclamații și

sesizări

Dacă ai avut parte de experiențe neplăcute te rugăm să ne anunți. Părerea ta contează!

Garanție și

service

Dacă ai probleme cu un produs îl poți trimite în service completând formularul de service.

Live chat

timp de așteptare ~ 2 minute

Ai la dispoziție suportul nostru live. Începe chiar acum o discuție cu unul din operatorii noștri disponibili.